Obchodné podmienky

OBCHODNÉ PODMIENKY ELEKTRONICKÉHO OBCHODU WWW.TRIUMPH.SK
Čl. I.
Úvodné ustanovenia

1.1 Tieto obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti predávajúceho, ktorým je
obchodná spoločnosť – TRIUMPH-Boris Šútor, so sídlom 958 41 Veľké Uherce 89,
IČO: 48319406, zapísaná v Živnostenskom registri Okresného úradu v Prievidzi

OU-PD-OZP-2015/020405-2 č.340-ďalej len (“predávajúci“) a kupujúceho, vyplýva-
júce z kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi predávajúcim a kupujúcim prostredníctvom

internetovej stránky elektronického obchodu predávajúceho www.Triumph.sk.
Identifikačné a kontaktné údaje predávajúceho:
Obchodné meno: TRIUMPH-Boris Šútor
Sídlo: 958 41 Veľké Uherce 89, Slovenská republika
IČO: 48319406
Zapísaný v: Živnostenskom registri Okresného úradu v Prievidzi

č. OU-PD-OZP-2015/020405-2 č.340

DIČ: 1121236149
IČ DPH: SK1121236149
Kontaktné údaje predávajúceho:
Mail: info@triumph.sk
Telefón: +421 905 799 286
Korešpondenčná adresa: Triumph-Boris Šútor, 958 41 Veľké Uherce 89

Slovenská republika

Adresa pre uplatnenie reklamácií: Triumph-Boris Šútor, 958 41 Veľké Uherce 89

Slovenská republika

Adresa pre doručenie reklamovaného tovaru: Triumph-Boris Šútor, 958 41 Veľké Uherce 89

Slovenská republika
Bankové spojenie pre bezhotovostné platby predávajúcemu:
Názov banky: mBank, a. s.
IBAN: SK16 8360 5207 0042 0591 8331

Orgán dozoru:
Slovenská obchodná inšpekcia
Inšpektorát SOI pre Trenčiansky kraj
Hurbanova 59, 911 01 Trenčín
Odbor výkonu dohľadu
tel. č. 032/640 01 09, 032/640 01 08

1.2 Zmluvné strany sa dohodli, že kupujúci odoslaním objednávky predávajúcemu
vyjadruje svoj súhlas s tým, aby sa týmito obchodnými podmienkami spravovala kúpna
zmluva uzatvorená medzi predávajúcim a kupujúcim prostredníctvom internetovej
stránky elektronického obchodu predávajúceho (ďalej len “kúpna zmluva“), ako aj

vzťah vzniknutý pri alebo v súvislosti s uzatváraním takejto kúpnej zmluvy, alebo pri
reklamácii tovaru predávaného predávajúcim (ďalej len “tovar“).
1.3 Tieto obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou každej kúpnej zmluvy. Ak si
predávajúci a kupujúci v písomnej kúpnej zmluve dohodnú iné podmienky, ako sú
podmienky stanovené týmito obchodnými podmienkami, tak ustanovenia takejto
písomnej kúpnej zmluvy majú prednosť pred týmito obchodnými podmienkami.
1.4 Predávajúci a kupujúci sa dohodli, že ak záväzkový vzťah založený medzi nimi
uzatvorením kúpnej zmluvy alebo vzniknutý medzi nimi v súvislosti s uzatváraním
kúpnej zmluvy obsahuje cudzí prvok (napr. kupujúci je občanom iného štátu ako
Slovenskej republiky), tak sa takýto vzťah spravuje právnym poriadkom Slovenskej
republiky.
1.5 Predávajúci a kupujúci sa dohodli, že na prerokovanie a rozhodnutie sporov
vzniknutých medzi nimi v súvislosti so záväzkovým vzťahom založeným medzi nimi
uzatvorením kúpnej zmluvy alebo v súvislosti so záväzkovým vzťahom vzniknutým
medzi nimi v súvislosti s uzatváraním kúpnej zmluvy, ak takýto vzťah obsahuje cudzí
prvok, sú príslušné súdy Slovenskej republiky.
1.6 Tieto obchodné podmienky sa vzťahujú na kupujúceho, ktorý je spotrebiteľom v súlade
s ustanovením § 2 písm. a) zákona č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa v znení
neskorších predpisov. Právne vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim, ktorý je
spotrebiteľom, neupravené týmito obchodnými podmienkami sa riadia príslušnými
právnymi predpismi, a to najmä ustanoveniami zákona č. 40/1964 Z. z. Občiansky
zákonník, zákona č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení
zákona č. 128/2002 Z.z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany
spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z.z.
v znení neskorších predpisov, zákona č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa v znení
neskorších predpisov a zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru
alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy
uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení
niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a zákona 391/2015 Z.z.
o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a o zmene a doplnení
niektorých zákonov.
1.7 Tieto obchodné podmienky sa okrem ustanovení článku VI. a článku VII. vzťahujú aj
na kupujúceho, ktorý nie je spotrebiteľom. Právne vzťahy medzi predávajúcim
a kupujúcim, ktorý nie je spotrebiteľom, neupravené týmito obchodnými podmienkami
sa riadia najmä príslušnými ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. – Obchodný
zákonník v platnom znení a zákona č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode a o zmene
a doplnení zákona č. 128/2002 Z.z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach
ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č.
284/2002 Z.z. v znení neskorších predpisov (ďalej pre takéhoto kupujúceho len
„obchodník“). Obchodníkom je osoba, ktorá v súvislosti so spotrebiteľskou zmluvou, z
nej vyplývajúcim záväzkom alebo pri obchodnej praktike koná v rámci svojej
podnikateľskej činnosti alebo povolania, a to aj prostredníctvom inej osoby, ktorá koná
v jej mene alebo na jej účet. Podnikateľskou činnosťou, resp. podnikaním sa rozumie
sústavná činnosť vykonávaná samostatne podnikateľom vo vlastnom mene a na vlastnú
zodpovednosť za účelom dosiahnutia zisku alebo na účel dosiahnutia merateľného

pozitívneho sociálneho vplyvu, ak ide o hospodársku činnosť registrovaného sociálneho
podniku podľa osobitného predpisu.
1.8 Ak kupujúci uvedie v objednávke IČO, má sa za to, že nie je spotrebiteľom a pri
uzatváraní kúpnej zmluvy nekoná ako spotrebiteľ.
Čl. II.

Postup pri uzatváraní kúpnej zmluvy

2.1 Kupujúci pri uzatváraní kúpnej zmluvy postupuje tak, že v elektronickom obchode na
internetovej stránke predávajúceho si vyberie tovar, ktorý má záujem kúpiť a výber
tovaru kupujúci potvrdí kliknutím na ikonku košíka nachádzajúcu sa pri cene produktu.
Následne sa kupujúci výberom príslušného tlačidla rozhodne či bude pokračovať v
nákupe alebo .prejde do “Nákupného košíka“.
2.2 Po ukončení výberu tovaru/tovarov kupujúci klikne na tlačidlo “Nákupný košík”
umiestnené v pravom hornom rohu, kde má možnosť skontrolovať, potvrdiť, zmeniť,
alebo zrušiť objednávaný tovar a jeho množstvo. V Nákupnom košíku sú obsiahnuté
najmä informácie o druhu, základnom popise, množstve, a cene objednaného tovaru.
2.3 Po potvrdení obsahu “Nákupného košíka“ stlačením tlačidla “Pokračovať v
objednávke“ prejde kupujúci na stránku, kde určuje spôsob vykrytia objednávky, spôsob
úhrady a spôsob dopravy. Po vyplnení týchto bodov kupujúci stlačí opäť tlačidlo
“Pokračovať v objednávke“.
2.4 Následne prejde kupujúci na stránku zadania identifikačných, kontaktných
a fakturačných údajov kupujúceho. Na tejto stránke je kupujúci povinný uviesť resp.
vybrať alebo potvrdiť najmä meno a priezvisko kupujúceho, poštovú a fakturačnú
adresu kupujúceho, telefónne číslo kupujúceho, e-mailovú schránku kupujúceho,
v prípade právnických osôb IČO, IČ DPH kupujúceho, objednávací kód tovaru, počet
kusov, spôsob úhrady, spôsob prevzatia/doručenia tovaru. Na tejto stránke môže
kupujúci vytvoriť svoju registráciu a pri ďalších objednávkach používať svoje uložené
identifikačné údaje, ku ktorým sa dostane prihlásením na stránke a zadaním hesla.
Kupujúci je povinný na stránke predávajúceho uvádzať vždy úplné, pravdivé a správne
údaje. Kupujúci je povinný vyplniť všetky stránkou požadované údaje.
2.5 Po zadaní údajov podľa predchádzajúceho bodu sa kupujúcemu zobrazí celková cena
objednávky vrátene ceny dopravy/doručenia. Na úspešné vytvorenie a odoslanie
objednávky predávajúcemu sa vyžaduje, aby kupujúci klikol na tlačidlo “Odoslať
objednávku“. Kupujúci je povinný odkontrolovať správnosť zadaných a vybraných dát a
údajov v procese objednávania tovaru pred ich definitívnym odoslaním predávajúcemu.
2.6 Pred kliknutím na tlačidlo „Odoslať objednávku“ má kupujúci možnosť obsah
objednávky skontrolovať a objednávku zrušiť alebo zmeniť. Kupujúci sa pred kliknutím
na tlačidlo „Odoslať objednávku“ môže vždy vrátiť na predchádzajúci krok vytvárania
objednávky a to stlačením tlačidla “ Späť – Výber spôsobu dopravy a úhrady“.
2.7 Návrhom na uzatvorenie zmluvy je umiestnenie ponúkaného tovaru na internetovej
stránke www.banchem.sk, zmluva vzniká odoslaním objednávky kupujúcim a prijatím
objednávky predávajúcim.

2.8 Predávajúci je povinný potvrdiť kupujúcemu doručenie objednávky bezodkladne po jej
doručení predávajúcemu. Toto prijatie predávajúci bezodkladne potvrdí na zadaný email
kupujúceho (v prípade zvolenia platby prevodom je súčasťou potvrdzovacieho emailu
faktúra s podkladmi k platbe), na vznik kúpnej zmluvy však toto potvrdenie nemá
vplyv. Takto uzatvorenú zmluvu nie je možné jednostranne meniť (takto uzatvorenú
zmluvu je možné zrušiť na základe dohody oboch strán).
2.9 Zoznam tovaru na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho je
zoznamom bežne predávajúcim dodávaného tovaru, avšak predávajúci nezaručuje
okamžitú dostupnosť všetkých tovarov podľa zoznamu. Informácie o dostupnosti tovaru
na stránke predávajúceho majú informatívny charakter.
2.10 Predávajúci je oprávnený objednávku odmietnuť a objednaný tovar kupujúcemu
nedodať, ak kupujúci uviedol pri vytvárané objednávky nesprávne alebo zavádzajúce
údaje alebo ak z dôvodu vypredania zásob alebo nedostupnosti tovaru nie je schopný
dodať tovar kupujúcemu v lehote určenej týmito obchodnými podmienkami alebo v
cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode, ak sa s kupujúcim nedohodne na
náhradnom plnení.
2.11 Ak predávajúci nesplní zmluvu, pretože objednaný tovar nemôže dodať alebo službu
poskytnúť, je povinný o tom bezodkladne informovať kupujúceho a do 15 dní mu vrátiť
cenu zaplatenú za tovar alebo preddavok, ak sa predávajúci a kupujúci nedohodnú na
náhradnom plnení. Predávajúci vráti kupujúcemu už zaplatenú kúpnu cenu alebo jej
časť v zákonnej 15 dňovej lehote bezhotovostným prevodom na bankový účet určený
kupujúcim, pokiaľ sa zmluvné strany spolu nedohodnú inak.
2.12 Predávajúci je oprávnený objednávku odmietnuť a objednaný tovar kupujúcemu
nedodať aj ak kupujúci v minulosti porušil podmienky inej kúpnej zmluvy
s predávajúcim.
2.13 O odmietnutí objednávky bude kupujúci informovaný e-mailom.
2.14 Predávajúci je oprávnený od uzatvorenej kúpnej zmluvy odstúpiť, ak kupujúci uviedol
pri vytvárané objednávky nesprávne alebo zavádzajúce údaje alebo ak z dôvodu
vypredania zásob alebo nedostupnosti tovaru nie je schopný dodať tovar kupujúcemu v
lehote určenej týmito obchodnými podmienkami alebo v cene, ktorá je uvedená v
internetovom obchode a ak od predávajúceho nemožno spravodlivo požadovať, aby
dodanie tovaru uskutočnil v lehote určenej týmito obchodnými podmienkami alebo v
cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode. V týchto prípadoch sa predávajúci
môže s kupujúcim dohodnúť na náhradnom plnení. V prípade odstúpenia od kúpnej
zmluvy predávajúcim, vráti predávajúci kupujúcemu všetky platby prijaté v súvislosti
s kúpnou zmluvou do 14 dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy.
2.15 Kupujúci môže zrušiť objednávku na základe dohody s predávajúcim do doby jej
expedície.

Čl. III.
Platba za tovar

3.1 Všetky ceny za tovar a služby a všetky poplatky v internetovom obchode predávajúceho
sú uvádzané v mene Euro (EUR) a sú uvádzané vrátane DPH.
3.2 Kupujúci je povinný zaplatiť za objednaný tovar cenu podľa akceptovanej objednávky.
Spolu s cenou tovaru je kupujúci povinný zaplatiť cenu dodania tovaru podľa
akceptovanej objednávky. Pred konečným odoslaním objednávky je kupujúci
oboznámený s celkovou cenou tovaru vrátane DPH a všetkými ďalšími poplatkami
súvisiacimi s dodaním tovaru kupujúcemu. Vlastnícke právo k tovaru prechádza na
kupujúceho až úplným zaplatením kúpnej ceny za tovar, nie skôr ako dodaním
a prevzatím tovaru kupujúcim.
3.3 Všetky akciové ceny platia do vypredania zásob, pokiaľ pri konkrétnom výrobku nie je
uvedené inak.
3.4 V kúpnej cene tovaru nie sú zahrnuté poplatky banky kupujúceho za vykonanie úhrady
kúpnej ceny ani náklady na použitie elektronických prostriedkov na komunikáciu
kupujúcim. Tieto poplatky a náklady je povinný zaplatiť kupujúci, na základe vzťahu
kupujúceho s bankou a na základe vzťahu kupujúceho s poskytovateľom pripojenia na
internet.
3.5 Kúpnu cenu za tovar a prípadné náklady spojené s dodaním tovaru a platbou za tovar
podľa kúpnej zmluvy môže kupujúci uhradiť predávajúcemu v závislosti od zvoleného
spôsobu dopravy resp. prevzatia nasledujúcimi spôsobmi:
a) v hotovosti na dobierku v mieste určenom kupujúcim v akceptovanej
objednávke (bez poplatku);
b) v hotovosti pri osobnom odbere (bez poplatku);
c) bezhotovostným prevodom na účet predávajúceho (bez poplatku, kupujúci ale
platí poplatky svojej banky);
3.6 V prípadoch platby v hotovosti je kúpna cena splatná najneskôr pri prevzatí tovaru
kupujúcim.
3.7 V prípade bezhotovostnej platby prevodom z účtu je kúpna cena splatná do 3 dní od
zaslania predfaktúry na emailovú adresu kupujúceho. V prípade bezhotovostnej platby
prevodom z účtu je kupujúci povinný uhrádzať kúpnu cenu tovaru vrátane ceny dodania
spolu s uvedením variabilného symbolu platby podľa zaslanej faktúry. V prípade
bezhotovostnej platby prevodom z účtu sa kúpna cena považuje za zaplatenú pripísaním
príslušnej sumy v prospech účtu predávajúceho.
3.8 Ak kupujúci neuhradí kúpnu cenu včas, kúpna zmluva zaniká.

Čl. IV.

Dodanie a prevzatie tovaru

4.1 Tovar je doručovaný prostredníctvom Slovenskej pošty a.s., alebo vlastnou dopravou
dodávateľa. Tovar, ktorý je skladom a je objednaný najneskôr do 14.00 v pracovný deň,
je väčšinou expedovaný v deň objednávky, najneskôr však nasledujúci pracovný deň a
spravidla doručený do dvoch pracovných dní odo dňa prijatia objednávky.

4.2 V prípade spôsobu platby prevodom na účet je tovar expedovaný v deň pripísania
čiastky na účet predávajúceho, najneskôr však nasledujúci pracovný deň po pripísaní a
spravidla doručený do dvoch pracovných dní odo dňa prijatia platby.
4.3 V prípade, že by dodacia lehota bola dlhšia ako avizovaná, informuje predávajúci o tejto
skutočnosti kupujúceho. Ak kupujúci nesúhlasí s predĺženou dodacou lehotou, má právo
od zmluvy odstúpiť.
4.4 Cena za poštovné a balné je od 4,80 EUR s DPH.
4.5 Kupujúci bezodkladne po prevzatí tovar riadne prehliadne a skontroluje. V prípade
akýchkoľvek poškodení obalu oznámi túto skutočnosť prepravcovi a ešte za prítomnosti
prepravcu prezrie tovar a v prípade zistenia poškodenia tovaru alebo iných vád tovaru
vyhotoví o tom písomný doklad a nechá ho podpísať zástupcovi prepravcu alebo
doručovateľskej služby
4.6 Ak kupujúci neprevezme objednaný tovar bez existencie dôvodu uvedeného v bode 4.5
alebo bez riadneho odstúpenia od zmluvy, je povinný uhradiť predávajúcemu náklady
vzniknuté s vybavením objednávky a jeho odoslaním.
4.7 V prípade, že je z dôvodov na strane kupujúceho nutné tovar doručovať opakovane
alebo iným spôsobom, ako bolo uvedené v objednávke, je kupujúci povinný uhradiť
predávajúcemu náklady spojené s opakovaným doručovaním tovaru, resp. náklady
spojené s iným spôsobom doručenia, pričom si kupujúci musí byť vedomý poškodenia
tovaru z dôvodu jeho špecifickosti. Za škody na tovaru spôsobené nedbanlivosťou zo
strany kupujúceho predávajúci neručí.
4.8 Sumy podľa bodov 4.6 a 4.7 budú fakturované kupujúcemu do 30 dní od vrátenia
zásielky predávajúcemu. Kupujúci je povinný uhradiť túto čiastku do 15 dní od
doručenia výzvy na zaplatenie na jeho e-mailovú, alebo poštovú adresu. Predávajúci má
právo podmieniť ďalšie objednávky od takéhoto kupujúceho platbou vopred.
4.9 Podpisom dodacieho listu bez uvedenia výhrad kupujúci potvrdzuje, že zásielka tovaru
spĺňala všetky podmienky a náležitosti a na prípadnú neskoršiu reklamáciu ohľadom
porušenia obalu zásielky tovaru nemôže byť braný ohľad.
4.10 Predávajúci je oprávnený overiť totožnosť kupujúceho alebo osoby poverenej k odberu
tovaru pri osobnom odbere tovaru, a to v prípadoch, kedy bola kúpna cena tovaru
kupujúcim zaplatená bezhotovostným bankovým prevodom.
4.11 Ak predávajúci nedodá vec čas, môže kupujúci od zmluvy odstúpiť aj bez poskytnutia
dodatočnej primeranej lehoty, ak (i) predávajúci odmietol vec dodať, (ii) včasné
dodanie bolo mimoriadne dôležité vzhľadom na všetky okolnosti uzatvorenia zmluvy
alebo (iii) kupujúci pred uzatvorením zmluvy predávajúceho oboznámil , že včasné
dodanie je mimoriadne dôležité.

Čl. V.

Vlastnícke právo k tovaru a nebezpečenstvo škody na tovare

5.1 Vlastnícke právo k tovaru prechádza na kupujúceho až úplným zaplatením kúpnej ceny
za tovar, nikdy nie však skôr ako prevzatím tovaru kupujúcim.
5.2 Nebezpečenstvo škody na tovare prechádza na kupujúceho v čase, keď prevezme tovar
od predávajúceho resp. od dopravcu.
Čl. VI.

Odstúpenie od kúpnej zmluvy uzatvorenej na diaľku bez udania dôvodu
6.1 Predávajúci poučuje kupujúceho, že kupujúcemu, ktorý je spotrebiteľom, vzniká právo
na odstúpenie od kúpnej zmluvy bez uvedenia dôvodu za podmienok upravených
zákonom č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní
služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo
prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov
(ďalej len “Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru”), a to do 14 dní odo dňa
prevzatia tovaru.
6.2 Kupujúci, ktorý je spotrebiteľom, má právo odstúpiť od kúpnej zmluvy bez uvedenia
dôvodu v lehote 14 dní od prevzatia tovaru. Tovar sa považuje za prevzatý kupujúcim
okamihom keď
a) kupujúci alebo kupujúcim určená tretia osoba s výnimkou dopravcu
prevezmete všetky časti objednaného tovaru;
b) sa tovary objednané kupujúcim v jednej objednávke dodávajú oddelene,
okamihom keď kupujúci alebo kupujúcim určená tretia osoba s výnimkou dopravcu
prevezmete tovar, ktorý bol dodaný ako posledný;
c) sa dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, okamihom keď
kupujúci alebo kupujúcim určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezmete
posledný diel alebo kus tovaru;
d) ak sa tovar dodáva opakovane počas vymedzeného obdobia, okamihom keď
kupujúci alebo kupujúcim určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezmete prvý
dodaný tovar.
6.3 Kupujúci, ktorý je spotrebiteľom, môže odstúpiť od kúpnej zmluvy, predmetom ktorej
je dodanie tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
6.4 Pri odstúpení od zmluvy znáša kupujúci len náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu
alebo osobe určenej predávajúcim na prevzatie tovaru.
6.5 Kupujúci zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku
zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie
vlastností a funkčnosti tovaru.
6.6 Kupujúci je povinný uhradiť predávajúcemu cenu za skutočne poskytnuté plnenie do
dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy, ak kupujúci odstúpi od zmluvy
ktorých predmetom je poskytnutie služby.
6.7 Predávajúci nie je povinný uhradiť kupujúcemu dodatočné náklady, ak si kupujúci
výslovne zvolil iný spôsob dodania, ako je najlacnejší bežný spôsob dodania ponúkaný
predávajúcim. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na dodanie,
ktoré si zvolil kupujúci, a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob dodania ponúkaný

predávajúcim.
6.8 Predávajúci nie je povinný pri odstúpení od zmluvy, ktorej predmetom je dodanie
tovaru, vrátiť kupujúcemu platby podľa bodu 6.7. pred tým, ako mu je tovar doručený,
alebo kým kupujúci nepreukáže zaslanie tovaru späť predávajúcemu.
6.9 Predávajúci je povinný vrátiť kupujúcemu platby podľa bodu 6.7 rovnakým spôsobom,
aký použil kupujúci pri ich úhrade; tým nie je dotknuté právo predávajúceho dohodnúť
sa s kupujúcim na inom spôsobe úhrady, ak kupujúcemu nebudú v súvislosti s úhradou
účtované žiadne poplatky.
6.10 Kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku podľa bodu 6.1 ak je
predmetom zmluvy
a) poskytnutie služby, ak (i) došlo k úplnému poskytnutiu služby a (ii)
poskytovanie služby začalo pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy s
výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom,
že vyjadrením súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí
služby, ak je podľa zmluvy spotrebiteľ povinný zaplatiť cenu,
b) dodanie tovaru vyrobeného podľa špecifikácií spotrebiteľa alebo tovaru
vyrobeného na mieru,
c) dodanie tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu kvality alebo skaze,
d) dodanie tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z
dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov, ak ochranný obal bol po dodaní
porušený,
e) dodanie tovaru, ktorý vzhľadom na svoju povahu môže byť po dodaní
neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom. Ďalšie výnimky z možnosti odstúpiť od
zmluvy uzatvorenej na diaľku bez uvedenia dôvodu ustanovuje § 19 ods. 1 zákona č.
108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
6.11 Odstúpením kupujúceho od zmluvy sa zmluva od začiatku zrušuje. Kupujúci je povinný
do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej
mimo prevádzkových priestorov obchodníka zaslať tovar späť alebo odovzdať tovar
predávajúcemu alebo osobe určenej predávajúcim na prevzatie tovaru; to neplatí, ak
predávajúci navrhne, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním určenej
osoby. Lehota podľa prvej vety sa považuje za zachovanú, ak kupujúci odošle tovar
predávajúcemu najneskôr v posledný deň lehoty.
6.12 Predávajúci je povinný prevziať tovar späť alebo nepokračovať v poskytovaní služby,
vrátiť kupujúcemu najneskôr v lehote 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy cenu
zaplatenú za tovar alebo za službu alebo preddavok, ktorý kupujúci uhradil za tovar
alebo za službu vrátane nákladov, ktoré kupujúci vynaložil v súvislosti s objednaním
tovaru alebo služby (vrátane poštovného, ktoré kupujúci zaplatil pre doručenie tovaru k
nemu). Náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci len v tom prípade, ak výrobok plne
zodpovedal kvalitatívnym požiadavkám a nebol vadný. Prejav vôle k odstúpeniu od
zmluvy zašle (nie na dobierku) kupujúci na adresu sídla predávajúceho, pre urýchlenie
celého procesu kupujúci kontaktuje predávajúceho prostredníctvom emailu:
banchem@banchem.sk.
6.13 Vzhľadom k tomu, že v prípade odstúpenia sa zmluva od začiatku ruší, vrátia alebo
nahradia si zmluvné strany všetky vzájomne prijaté plnenia. Pri vrátení tovaru so

zníženou hodnotou v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, než aký je
potrebný na zistenie jeho povahy, vlastností a funkčnosti, bude kupujúcemu vrátená iba
alikvotná časť kúpnej ceny zodpovedajúca hodnote vráteného tovaru.
6.14 Na účel odstúpenia od kúpnej zmluvy môže kupujúci použiť aj vzorový formulár, ktorý
tvorí prílohu č. 1 týchto obchodných podmienok a vyplnený vzorový formulár zaslať
predávajúcemu na e-mailovú adresu alebo poštou. Ak kupujúci odstúpi od kúpnej
zmluvy vyplnením a zaslaním formulára na e-mailovú adresu predávajúceho,
predávajúci kupujúcemu prijatie odstúpenia bezodkladne potvrdí e-mailovou správou.

Čl. VII.

Reklamácia a jej uplatnenie

7.1 Tento reklamačný poriadok sa vzťahuje na tovar zakúpený kupujúcim, ktorý je
spotrebiteľom, od predávajúceho prostredníctvom elektronického obchodu
predávajúceho.
7.2 Predávaná vec musí mať požadovanú, prípadne právnymi predpismi ustanovenú akosť,
množstvo, mieru alebo hmotnosť a musí byť bez vád, najmä musí zodpovedať
záväzným technickým normám. Ak treba, aby sa pri užívaní veci zachovali osobitné
pravidlá, najmä ak sa užívanie riadi návodom alebo je upravené technickou normou, je
predávajúci povinný kupujúceho s nimi oboznámiť, ibaže ide o pravidlá všeobecne
známe. Ak predávajúci nesplní túto povinnosť, je povinný nahradiť kupujúcemu škodu,
ktorá z toho vznikla.
7.3 Reklamáciou sa rozumie uplatnenie zodpovednosti za vady tovaru u predávajúceho
kupujúcim. Kupujúci je povinný reklamáciu bezodkladne uplatniť u predávajúceho
podľa platného reklamačného poriadku.
7.4 Reklamáciu tovaru je kupujúci povinný zaslať predávajúcemu na niektorú
z nasledovných adries:
e-mail: info@triumph.sk
poštová adresa: Triumph-Boris Šútor, 958 41 Veľké Uherce 89
Slovenská republika.
7.5 Reklamovaný tovar je kupujúci povinný doručiť k vybaveniu reklamácie na nasledovnú
adresu:
Triumph-Boris Šútor, 958 41 Veľké Uherce 89
7.6 Kupujúci môže uplatňovať práva zo zodpovednosti za vady, len ak vytkol vadu do
dvoch mesiacov od zistenia vady. Po uplynutí záručnej doby právo na reklamáciu
zanikne. Právo na náhradu účelne vynaložených nákladov kupujúceho, ktoré mu vznikli
v súvislosti s vytknutím vady, za ktorú zodpovedá predávajúci, má kupujúci len, ak si
tieto uplatnil najneskôr do dvoch mesiacov od dodania opravenej alebo nahradenej
veci, vyplatenia zľavy z ceny alebo vrátenia ceny po odstúpení od zmluvy, inak toto
právo zaniká.
7.7 Vadu možno vytknúť v ktorejkoľvek prevádzkarni predávajúceho, u inej osoby, o ktorej
predávajúci oboznámil kupujúceho pred uzavretím zmluvy alebo pred odoslaním
objednávky, alebo prostriedkami diaľkovej komunikácie na adrese sídla alebo miesta

podnikania predávajúceho alebo na inej adrese, o ktorej predávajúci oboznámil
kupujúceho pri uzavretí zmluvy alebo po uzavretí zmluvy.
7.8 Predávajúci poskytne kupujúcemu písomné potvrdenie o vytknutí vady bezodkladne po
vytknutí vady kupujúcim. Predávajúci v potvrdení o vytknutí vady uvedie primeranú
lehotu, v ktorej vadu odstráni. Lehota oznámená podľa predchádzajúcej vety nesmie byť
dlhšia ako 30 dní odo dňa vytknutia vady, ak dlhšia lehota nie je odôvodnená
objektívnym dôvodom, ktorý predávajúci nemôže ovplyvniť.
7.9 Ak predávajúci odmietne zodpovednosť za vady, dôvody odmietnutia písomne oznámi
kupujúcemu. Ak kupujúci znaleckým posudkom alebo odborným stanoviskom
vydaným akreditovanou osobou, autorizovanou osobou alebo notifikovanou osobou
preukáže zodpovednosť predávajúceho za vadu, môže vytknúť vadu opakovane a
predávajúci nemôže odmietnuť zodpovednosť za vadu; na opakované vytknutie vady sa
nevzťahuje lehota podľa bodu 7.6. Kupujúci má voči predávajúcemu právo na náhradu
účelne vynaložených nákladov spojených so znaleckým posudkom a odborným
stanoviskom, toto právo si musí uplatniť u predávajúceho najneskôr do dvoch mesiacov
od dodania opravenej alebo náhradnej veci, vyplatenia zľavy z ceny alebo vrátenia ceny
po odstúpení od zmluvy, inak právo zanikne.
7.10 Ak predávajúci zodpovedá za vadu predanej veci, kupujúci má voči nemu právo na
odstránenie vady opravou alebo výmenou, právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny
alebo právo od kúpnej zmluvy odstúpiť.
7.11 Kupujúci má právo zvoliť si odstránenie vady výmenou veci alebo opravou veci.
Kupujúci si nemôže zvoliť spôsob odstránenia vady, ktorý nie je možný alebo ktorý by
v porovnaní s druhým spôsobom odstránenia vady spôsobil predávajúcemu neprimerané
náklady s ohľadom na všetky okolnosti, najmä na hodnotu, ktorú by mala vec bez vady,
na závažnosť vady a na skutočnosť, či by druhý spôsob odstránenia vady spôsobil
kupujúcemu značné ťažkosti. Predávajúci môže odmietnuť odstránenie vady, ak oprava
ani výmena nie sú možné alebo ak by si vyžadovali neprimerané náklady s ohľadom na
všetky okolnosti.
7.12 Predávajúci opraví alebo vymení vec v primeranej lehote po tom, čo kupujúci vytkol
vadu, bezplatne, na vlastné náklady a bez spôsobenia závažných ťažkostí kupujúcemu s
ohľadom na povahu veci a účel, na ktorý kupujúci vec požadoval.
7.13 Na účely opravy alebo výmeny kupujúci odovzdá alebo sprístupní vec predávajúcemu.
Náklady prevzatia veci znáša predávajúci.
7.14 Predávajúci dodá opravenú vec alebo náhradnú vec kupujúcemu na vlastné náklady
rovnakým alebo obdobným spôsobom, akým mu kupujúci dodal vadnú vec, ak sa strany
nedohodnú inak.
7.15 Ak kupujúci neprevezme vec v lehote šiestich mesiacov odo dňa, kedy ju mal prevziať,
môže predávajúci vec predať. Ak ide o vec väčšej hodnoty, predávajúci kupujúceho o
zamýšľanom predaji vopred upovedomí a poskytne mu primeranú dodatočnú lehotu na
prevzatie veci. Predávajúci bezodkladne po predaji vyplatí kupujúcemu výťažok z
predaja veci po odpočítaní nákladov, ktoré účelne vynaložil na jej úschovu a predaj, ak
kupujúci uplatní právo na podiel z výťažku v primeranej lehote uvedenej predávajúcim

v oznámení o zamýšľanom predaji veci. Predávajúci môže vec na vlastné náklady
zničiť, ak sa ju nepodarilo predať alebo ak predpokladaný výťažok z predaja nebude
postačovať ani na úhradu nákladov, ktoré predávajúci účelne vynaložil na úschovu veci,
a nákladov, ktoré by predávajúci musel nevyhnutne vynaložiť na jej predaj.
7.16 Predávajúci zodpovedá za vady náhradnej veci, záručná doba začína plynúť znova od
prevzatia novej veci.
7.17 Kupujúci má právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo môže odstúpiť od kúpnej
zmluvy aj bez poskytnutia dodatočnej primeranej lehoty, ak
a) predávajúci vec neopravil ani nevymenil,
b) predávajúci vec neopravil a nevymenil v súlade s týmito VOP a/alebo
zákonom,
c) predávajúci odmietol odstrániť vadu z dôvodu, že oprava ani výmena nie sú
možné alebo ak by si vyžadovali neprimerané náklady s ohľadom na všetky okolnosti,
d) vec má rovnakú vadu napriek oprave alebo výmene veci,
e) vada je takej závažnej povahy, že odôvodňuje okamžitú zľavu z kúpnej ceny
alebo odstúpenie od kúpnej zmluvy, alebo
f) predávajúci vyhlásil alebo je z okolností zrejmé, že vadu neodstráni v
primeranej lehote alebo bez spôsobenia závažných ťažkostí pre kupujúceho.
7.18 Pri posudzovaní práva kupujúceho na zľavu z kúpnej ceny alebo odstúpenie od kúpnej
zmluvy podľa predchádzajúceho bodu, písm. d) a e) sa zohľadnia všetky okolnosti,
najmä druh a hodnota veci, povaha a závažnosť vady a možnosť od kupujúceho
objektívne žiadať, aby dôveroval v schopnosť predávajúceho odstrániť vadu.
7.19 Zľava z kúpnej ceny musí byť primeraná rozdielu hodnoty predanej veci a hodnoty,
ktorú by vec mala, ak by bola bez vád.
7.20 Kupujúci nemôže odstúpiť od kúpnej zmluvy podľa bodu 36., ak sa kupujúci
spolupodieľal na vzniku vady alebo ak je vada zanedbateľná.
7.21 Ak sa zmluva týka kúpy viacerých vecí, kupujúci môže od nej odstúpiť len vo vzťahu k
vadnej veci. Vo vzťahu k ostatným veciam môže odstúpiť od zmluvy, len ak nemožno
dôvodne očakávať, že bude mať záujem ponechať si ostatné veci bez vadnej veci.
7.22 Kupujúci po odstúpení od zmluvy alebo jej časti vráti vec predávajúcemu na náklady
predávajúceho. Predávajúci zabezpečí odstránenie veci, ktorá bola nainštalovaná v
súlade s jej povahou a účelom pred tým, ako sa vada prejavila. Ak predávajúci vec v
primeranej lehote neodstráni, môže kupujúci zabezpečiť odstránenie a doručenie veci
predávajúcemu na náklady a nebezpečenstvo predávajúceho.
7.23 Predávajúci po odstúpení od zmluvy vráti kupujúcemu kúpnu cenu najneskôr do 14 dní
odo dňa vrátenia veci predávajúcemu alebo po preukázaní, že kupujúci zaslal vec
predávajúcemu, podľa toho, ktorý okamih nastane skôr.
7.24 Predávajúci vráti kúpnu cenu kupujúcemu alebo mu vyplatí zľavu z kúpnej ceny
rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci pri zaplatení kúpnej ceny, ak kupujúci
výslovne nesúhlasí s iným spôsobom úhrady. Všetky náklady spojené s úhradou znáša
predávajúci.

7.25 Záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené:
a) mechanickým poškodením tovaru, ktoré spôsobil kupujúci po prevzatí
produktu,
b) používaním tovaru v rozpore s inštrukciami výrobcu,
c) používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú prostrediu, pre ktorý
je tovar určený,
d) neodborným zásahom pri používaní alebo zanedbaním starostlivosti a údržby
tovaru,
e) nadmerným zaťažovaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii
k tovaru, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými
predpismi platnými v SR,
f) pri preprave produktu po prevzatí kupujúcim,
g) vodou, ohňom, statickou alebo atmosférickou elektrinou alebo iným zásahom
vyššej moci,
h) použitím iných komponentov, než sú komponenty použité výrobcom,
dodávateľom alebo predajcom,
i) opravou alebo úpravou tovaru osobami, ktoré nie sú oprávnené na vykonávanie
záručných opráv,
j) opotrebovaním, charakteristickým pre daný materiál alebo použitie.
7.26 Ak bude kupujúci reklamovať vyššie uvedené vady, reklamácia môže byť odôvodnene
zamietnutá.
7.27 Doba od uplatnenia práva zo zodpovednosti za vady až do doby ukončenia
reklamačného konania (odovzdanie opraveného výrobku, písomná výzva na prevzatie
plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie) sa do záručnej doby nepočíta. V prípade
výmeny veci za novú, začína plynúť nová záručná doba od jej prevzatia.
7.28 Predávajúci je povinný potvrdenie o uplatnení reklamácie doručiť kupujúcem ihneď, ak
nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu,
najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie; potvrdenie o uplatnení
reklamácie sa nemusí doručovať, ak kupujúci má možnosť preukázať uplatnenie
reklamácie iným spôsobom.
7.29 Pre urýchlenie vybavenia reklamácie kupujúci kontaktuje predávajúceho emailom či
telefonicky; nasledovne tovar zašle zabalený do obalu vyhovujúceho preprave spolu s
popisom vady a kópiou dokladu o kúpe (prípadne záručným listom, ak bol vydaný).
7.30 O výsledku reklamácie bude kupujúci informovaný bezprostredne po ukončení

reklamačného konania telefonicky a zároveň mu bude doručený prostredníctvom e-
mailu, resp. spolu s reklamovaným tovarom reklamačný protokol.

7.31 Tovar zaslaný na dobierku predávajúci nepreberá. Je odporúčané tovar poistiť. Kupujúci
má právo na úhradu nevyhnutných nákladov, ktoré mu vznikli v súvislosti s uplatnením
práv zo zodpovednosti za vady.
7.32 Darčeky poskytované so zakúpeným tovarom
Kupujúci berie na vedomie skutočnosť, že ak sú s tovarom poskytované darčeky, je
darovacia zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim uzatvorená s podmienkou, že ak

dôjde zo strany kupujúceho k využitiu práva odstúpiť od kúpnej zmluvy podľa bodu
6.1, darovacia zmluva stráca účinnosť a kupujúci je povinný spolu s vráteným tovarom
vrátiť i s ním súvisiace poskytnuté darčeky. Za darček je považovaný aj tovar dodaný v
symbolickej hodnote, ak je jeho dodanie kupujúcemu prezentované ako darček k tovaru,
ktorý kupujúci vracia do 14 dní bez udania dôvodu. V prípade, že tieto darčeky nebudú
vrátené späť spolu s vráteným tovarom, budú tieto darčeky v ich trhovej hodnote
chápané ako bezdôvodné obohatenie kupujúceho.
Čl. VIII.
Záruka, záručný list

8.1 Záručná doba je 24 mesiacov a začína plynúť od prevzatia veci kupujúcim. Ak je na
predávanej veci, jej obale alebo návode k nej pripojenom vyznačená lehota na použitie,
neskončí sa záručná doba pred uplynutím tejto lehoty.
8.2 Na žiadosť kupujúceho je predávajúci povinný poskytnúť záruku písomnou formou
(záručný list). Ak to povaha veci umožňuje, postačí namiesto záručného listu vydať
doklad o kúpe.
8.3 Záručný list obsahuje označenie predávajúceho (meno a priezvisko, obchodné meno
alebo názov predávajúceho, jeho sídlo alebo miesto podnikania), obsah záruky, jej
rozsah a podmienky, dĺžku záručnej doby a údaje potrebné na uplatnenie záruky, len ak
to z povahy tovaru vyplýva. Ak záručný list neobsahuje všetky náležitosti, nespôsobuje
to neplatnosť záruky.
8.4 Vyhlásením v záručnom liste vydanom kupujúcemu alebo v reklame môže predávajúci
poskytnúť záruku presahujúcu rozsah zákonnej záruky, podmienky a rozsah tejto záruky
určí predávajúci v záručnom liste.

Čl. IX

Alternatívne riešenie sporov

9.1 Ak kupujúci nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu
alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na
predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovie
zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, kupujúci má právo
podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu podľa ustanovenia § 12
zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a
doplnení niektorých zákonov. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie
spotrebiteľských sporov s predávajúcim je Slovenská obchodná inšpekcia so sídlom P.
O. BOX 29, Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava, https://www.soi.sk/sk.
9.2 Kupujúci je oprávnený použiť platformu riešenia sporov online (ďalej len ako „RSO“)
na riešenie svojich sporov, v jazyku, ktorí si zvolí. Kupujúci môže na alternatívne
riešenie svojho sporu využiť platformu RSO, ktorá je dostupná na webovej stránke
http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Kupujúci pri predkladaní podania platforme RSO
vyplní elektronický formulár sťažnosti. Informácie, ktoré predloží, musia byť
dostatočné na určenie príslušného subjektu alternatívneho riešenia sporov online.
Kupujúci môže priložiť dokumenty na podporu svojej sťažnosti.

9.3 Európske spotrebiteľské centrum Slovenská republika, so sídlom Mlynské nivy 44/A
827 15, Bratislava 212, Slovenská republika, internetová adresa:
http://www.evropskyspotrebitel.sk je kontaktným miestom podľa Nariadenia
Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 zo 21. mája 2013 o riešení
spotrebiteľských sporov on-line a dopĺňa nariadenie (ES) č. 2006/2004 a smernice
2009/22 / ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov on-line).
9.4 Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ- fyzická osoba, ktorá pri
uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej
podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa
týka len sporu medzi kupujúcim a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej
zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa
netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR.

Čl. X
Spoločné ustanovenia

10.1 Zmluvné strany sa dohodli, že medzi sebou budú komunikovať najmä prostredníctvom
e-mailových správ, resp. prostredníctvom listových zásielok.
10.2 Zaslaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že ho predávajúci pred zaslaním
objednávky oboznámil so všetkými informáciami podľa § 3 ods. 1 zákona č. 102/2014
Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe
zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov
predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších
predpisov.
10.3 Internetovou stránkou predávajúceho sa na účely týchto obchodných podmienok
rozumie internetová stránka www.banchem.sk. Internetovým obchodom
predávajúceho alebo elektronickým obchodom predávajúceho sa na účely týchto
obchodných podmienok rozumie internetový obchod predávajúceho na internetovej
stránke www.eshop.banchem.sk.
10.4 Spotrebiteľom sa na účely kúpnej zmluvy rozumie spotrebiteľ tak, ako je definovaný
v zákone č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov.
10.5 Kúpna zmluva je zmluvou uzatvorenou na dobu určitú, a to do splnenia všetkých
povinností zmluvných strán z kúpnej zmluvy. Záväzky kupujúceho z kúpnej zmluvy
trvajú počas platnosti kúpnej zmluvy, najdlhšie však do ich splnenia.
10.6 Kúpna zmluva je uzatváraná v slovenskom jazyku.
10.7 Kúpna zmluva bude uložená u predávajúceho v elektronickej podobe po dobu šiestich
rokov a kupujúcemu je po túto dobu dostupná na požiadanie.

10.8 Kupujúci si je vedomý, že mu kúpou tovaru od predávajúceho nevznikajú žiadne
práva na používanie registrovaných značiek, obchodných názvov či patentov
predávajúceho alebo ďalších firiem, ak nie je výslovne písomne dohodnuté inak.

Čl. XI.
Záverečné ustanovenia

11.1 Tieto doplnené obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňa 1.7.2024. Tieto
obchodné podmienky platia v znení uvedenom na internetových stránkach
www.banchem.sk v deň odoslania objednávky kupujúcim, ktorý ich bezvýhradne
prijíma.
11.2 Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu týchto obchodných podmienok ako aj na
cenník zverejnený na stránke predávajúceho. Povinnosť písomného oznámenia zmeny v
týchto obchodných podmienkach sa považuje za splnenú umiestnením nového znenia
obchodných podmienok na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho.
Predávajúci má povinnosť vymazať registrovaného zákazníka z databázy v prípade, že
o tom zákazník písomne elektronicky požiada.
11.3 Celý obsah webovej stránky predávajúceho ako aj dizajn, text a grafika, vrátane úprav,
výberov a zbierania a všetok software sú majetkom Predávajúceho. Predávajúci týmto
udeľuje súhlas výhradne len na ich prezeranie, elektronické kopírovanie a tlačenie v
papierovej podobe za účelom zriadenia Objednávky. Akékoľvek ďalšie používanie
materiálov z webovej stránky, zahŕňajúc modifikácie, distribúciu alebo kopírovanie je
bez predchádzajúceho súhlasu Predávajúceho zakázané.
11.4 V prípade, ak je kúpna zmluva uzatvorená v písomnej forme, akákoľvek jej zmena
musí mať písomnú formu.
11.5 Tieto obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť voči kupujúcemu odoslaním
elektronickej objednávky kupujúcim.
11.6 Predávajúci nezodpovedá kupujúcemu za ušlý zisk, stratu príležitostí alebo iné
nepriame alebo následné straty v dôsledku nevybavenia objednávky, porušenia zmluvy
alebo vzniknuté iným spôsobom.
11.7 Predávajúci si vyhradzuje právo započítať si svoje splatné pohľadávky voči
kupujúcemu, pri vybavení novej objednávky v prípade, že kupujúci v minulosti nesplnil
svoje záväzky voči predávajúcemu.
11.8 Kupujúci zaslaním objednávky potvrdzuje, že si tieto obchodné podmienky, ktorých
súčasťou je aj Reklamačný poriadok, prečítal v celom rozsahu, porozumel ich významu
a v celom rozsahu s nimi súhlasí.

Vyhotovené a schválené vo Veľkých Uherciach dňa 1.7.2024

Dokumenty na stiahnutie

Reklamačný formulár

Formulár pre odstúpenie od zmluvy